حاج قاسم گفت «بعد از ما فتنه های زیادی رخ می دهد
و ما غبطه دفاع از ولایت را خواهیم خورد»
#شمسا
#آذربایجان_شرقی
#ایرانمرد
#ایگیت
#سراب
#عکس_نوشت
#دی۱۴۰۴
محمد اسدزاده(تولیدکننده اثر)
حاج قاسم گفت «بعد از ما فتنه های زیادی رخ می دهد
و ما غبطه دفاع از ولایت را خواهیم خورد»
#شمسا
#آذربایجان_شرقی
#ایرانمرد
#ایگیت
#سراب
#عکس_نوشت
#دی۱۴۰۴
محمد اسدزاده(تولیدکننده اثر)